Coach2coach erbjuder kurser i coachande ledarskap och NLP utbildningar.

Utbildare

Erfarna utbildare inom NLP och personlig utveckling

Utbildare Magnus Kull håller kurser i ledarskap och NLP.

Magnus Kull

Magnus Kull är Sveriges mest erfarna utbildare inom NLP och en av Skandinaviens få NLP Master Trainers. Som utbildare är Magnus Kull mycket uppskattad för sitt breda kunnande, sin tydliga struktur och sitt varma sätt. Han arbetar också som aktiv ledarutvecklare och VD-coach åt ledare i såväl mindre som börsnoterade företag med fokus på transformerande ledarskap. Som upphovsman till NÖHRA-modellen visar Magnus Kull sin styrka att hela tiden ligga i framkant och utveckla NLP. Han har skrivit boken NÖHRA tillsammans med Kjell Enhager samt boken Varför växer gräset tillsammans med Klas Hallberg som sålt över 125 000 exemplar. Magnus Kull startade verksamheten 1996 och har sedan fortsatt bygga upp NLP i Sverige. Han har sedan tidigare en bakgrund som doktorand i pedagogik vid Göteborgs universitet med inriktning på utveckling, kommunikation och motivation.

Robert Dilts är en av våra utbildare inom NLP och ledarskap.

Robert Dilts

Robert Dilts anses vara den utövare förutom grundarna (Bandler & Grinder) som bidragit mest till NLP sedan dess start. Han var i princip med och utvecklade NLP från början och har arbetat med det heltid i snart 40 år. Förutom att driva NLP University reser Robert Dilts världen över för att utbilda och jobba med NLP. Han har skrivit över 20 böcker och bidragit med många NLP modeller som Förändringsnivåer och Disneystrategin.

Läs mer om Robert på hans hemsida här: http://www.nlpu.com/NLPU.html

Shelle Rose Charvet är en av våra utbildare inom NLP, personlig utveckling och ledarskap.

Shelle Rose Charvet

Shelle Rose Charvet är en internationell experten på påverkan och övertalning. Hon är certifierad tränare för NLP och författaren till den internationella bästsäljaren Words That Change Minds and The CustomerIs Bothering Me. Hon hjälper organisationer i Europa, Asien och Nordamerika att förstå, förutsäga och påverka sina kunders beteende.

Läs mer om Shelle på hennes hemsida här: https://www.successtrategies.com